Deschidere Colet
Serviciu deschidere colet la livrare
La Mathaus îți oferim gratuit serviciul de deschidere colet la livrare.
Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru toate produsele expediate prin flota proprie Mathaus/Arabesque sau prin curierii parteneri și este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.
Serviciul nu este disponibil pentru produsele livrate paletizat sau a căror ambalare este pe palet (cărămidă, BCA șamd).
Cum funcționează serviciul?
În momentul primirii comenzii poți solicita curierului sau șoferului Mathaus deschiderea coletelor pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu îți oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, este altul decat cel pe care l-ai comandat sau chiar lipsesc anumite produse din comanda, îți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului, în momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
În cazul livrărilor prin flota Arabesque/Mathaus, pentru refuzarea comenzii trebuie să completezi pe factura soferului problemele constatate.
Dacă ai achitat comanda online și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituită în contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.
În cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, dacă în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constați că unul dintre produse nu se află în stare perfectă și decizi refuzarea acestuia, procedura implică returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Dacă ai utilizat serviciul de deschidere colet la livrare și ai acceptat coletul fără a formula nicio obiecțiune cu privire la starea produselor livrate, iar ulterior constați că produsul comandat nu este în stare perfectă, este altul decât cel pe care l-ai comandat sau chiar lipsesc anumite produse din comandă, trebuie să nu folosești produsul și să ne aduci situația la cunostință în maximum 4 zile de la livrare, prin completarea formularului de contact aici .
Cine achită transportul?
În cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de către cumpărător.